سراب
سراب
سراب 
قالب وبلاگ

به خدا گفتم: خسته ام! گفت: لا تقنطوا من رحمة الله(از رحمت خدا نا امید نشوید) گفتم: کسی رو ندارم!گفت:نحن اقرب الیه من حبل الورید(ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم) گفتم:هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره! گفت:ان الله یحول بین المرء و قلبه(خدا حائل است میان انسان و قلبش) گفتم:انگار اصلا منو فراموش کرده ای! گفت:فاذکرونی اذکرکم...(مرا یاد کنید تا یاد شما باشم).



نظرات شما عزیزان:

MTB
ساعت8:44---19 فروردين 1391
وبت جالب نبود بالاتراز جالبه اميدوارم كه به منم سربزني نظريادت نرها

sara
ساعت9:16---18 بهمن 1390
سلام عزیزم وبت واقعا تاثیر گذاره و خیلی قشنگه ممنونم که به من سری زدی و خوشحال میشم دوباره سری بزنی و من بدون اجازه لینکت کردم و اگر شما هم دوست داری منو لینک کنید

arezoo
ساعت1:49---6 بهمن 1390
salam duste aziz linket kardam

پاسخ:شما لطف دارید خیلی ممنون
پاسخ:اسم وبلاگم که تو پیوندها نبود عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به سراب من خوش آمدید(هدفم از نام گذاری وبلاگم به اسم سراب این هست که من در مکانی دارای آب و هوایی گرم و خشک زندگی میکنم)
نويسندگان
M
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس 3adaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 191574
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 147
تعداد آنلاین : 1